Ben doktura rota için danıstim.. yaptiram mi diye o size kalmış bisey ister yaptir ister yaptırma. Diye ama menenjit aşıyı mutlaka yaptırın dedi.. bende rota yaptirmadim. Menenjit 4 doz yaptırdım.. 7aylik 9aylik 13aylik ve 15aylikta.. hatta en son dozda bi doz daha çıktı onuda 2yasinda yapalim. Dedi ama ona gitmedim..en son dozu geçen sene bu ayda. 1050tl yaptırmıştım