İkiz 15 aylık bebeklerim var. Birisi olmadan ağız tadıyla bebeklerimi dışarı cıkaramıyorum. Sorun şu asansörün kapısı küçük bebek arabamızda geniş zaten doğdu düzgün bi yerden sığmaz o yüzden biri gelecekteeeee bana yardım edecekteeeeee öyle dışarı cıkabilicem. Cocuklarda evde sıkılıyolar fark ediyorum her gün oyun aktivite olmuyor zaten ayaklandıkları için oyun filan asla oynamıyolar ne yapacağım bilmiyorum :(