guzelgun ben yumurtanın sarısı ya zeytinyağında hafif pişiriyorum ya da haşlıyorum ama haşlama çok sevmiyor oğlum. O yüzden genelde zeytinyağında hafif sulu pişiriyorum tabağa alana kadar katılıyor zaten. Çatalla eziyorum tabakta minik minik parçala oluyor. Yanına peynir koyuyorum. Bir de avakado, Ruşeym, hurma özü ve hindistan cevizi unuyla yoğurdu karıştırıyorum. Çok seviyor.
Bazen de sabahları yukarıdaki yoğurdu ve tarhana çorbası yapıyorum. Genelde yumurta peynir ve mix yoğurdu yiyor ama 😅😂