Kızlar çok kötü hasta oldum ve doktor antibiyotik kullanmazsan zor geçer dedi. Kızıma bakacak halim yok. Bu süre de sütünü sağ dök dedi. Kızım alerjik bi bebek normalde diyet yapıp emziriyordum ama hastalık nedeni ile iyileşene kadar sadece alerji maması vermem lazım. Doktor bize denememiz için evolvia rp1 mama verdi. Ama rapor yapmadı daha içerse yapacakmış. Elimde 1 kutu mama var. O da ben iyileşene kadar kızıma yetmez. Elinizde fazladan varsa ücreti karşılığında bana gönderebilir misiniz? Kızıma verebileceğim başka sütüm de yok dolapta.