Merve539s emziriyorum. Artık dikkat etmiyorum. Kendi de yaşına uygun olacak şekilde bizim yemeklerimizden yiyor. Gaz yapan yiyecekleri de veriyorum çünkü çok faydalı. Ama gece gaz yüzünden ağlamıyor. Benim kızım akıl almaz şekilde bir sn yerinde durmaz. Çok hareketli. Gece uykusunda bile yatakta sürünüyor. Poposunu havaya kaldırıp gaz çıkarıp geri uyuyor. Sizinki de çıkarıyordur ama çok gazı vardır, yeterli olmuyordur.