cedtnc cedtnc Çok yeni aldım. Üstümde denedim büyük oldu erkek reyonundan almıştım, giymedim. İade süresi dolduğu için satıyorum. 200 TL
cedtnc nehirsude0 teşekkür ederiimm🙏 ben de 34-36 giyiyorum üst beden ama pantolonun içine sokuyorum bunları uzun diye o yüzden büyük aldım salaş durması için😂