momyboy Bebeğim uyurken sürekli sıçrayıp kendini uyandırıyor 4 aylık doğduğundan beri kundak yapamadım hiç sevmiyor neden bu kadar sık sıçrıyor anlamış değilim
tpbm1710 Dedektifgadget ben anlamiyorum ki hamilelikte kullandığımız vitaminler mi folik asitten mi asla uyumuyor sürekli kucaktayız hep bir mız mız hal biberon reddi meme reddi ne varsa yaşıyorum🙄🙄
Dedektifgadget tpbm1710 bizde meme reddi yok ama sürekli memede durmak istiyor ve öyle vitamin çok kullanmadım valla ama bilmiyorum yani ben temas bağımlısı olduğunu düşünüyorum çünkü yanımda uyuyor beşikte durmuyor sadece artık göğüslerim sızlıyor sürekli boş emiyor