Merhaba güzel anneler..
11ay 14 günlük bebeğim var nerdeyse 2 haftadır sadece anne sütü istiyor.. ve bazı gün oluyor ki bütün gün sadece anne sütü almış oluyor. Sütüm doyurucu mudur acaba ? Diyeceksiniz ki doymasa emmez ama yinede aklımda hep bi soru işareti tşkler 💕