Fulyy 11,5 aylıkken bu kız beni tanımıyor diye için için üzüldüğüm zamanlarda çalışmaya başladım. Biz de bir de asıl mesele baba değil anane, babane sevdasıydı. Acıkır biberonu ananeye götürür, altı kirlenir bezi alır babaneye gider. O kadar üzülüyordum ki. Sonra bir dönem oldu ki hala öyle yapışık ikiz olduk😂 annem, annem diyerek geziyor peşimde. Eşim ben kalbini mi kırdım benden uzaklaştı diye üzüldü hatta ilk başlarda. Değişiyor yani dönem dönem bir ona düşüyor bir buna. Canınızı sıkmayın hiç🌺