Biz 3 aylıkken lokal anestezi ile yaptırdık. Bizim doktorumuz bardak koymayın dedi. Her altını açtığımızda kremini sürüp gögüs pedi ile üzerini kapatıyorduk 2 gün böyle sürdü. 3. Gün zaten iyileşmişti ve pedi de bıraktık. Sadece uyuşukluk geçince ağrıyı hissedip biraz ağlıyorlar sonra geçiyor. Yani ilk gün biraz zor geçebilir ama sonra hiçbir şey kalmıyor rahat olun. Ama tavsiyem lokal olması.