Mrsbayan Kızlar oğlum konuşmuyor diye çocuk nöroloji uzmanı eeg çektirelim dedi. Çok endişeliyim. Nasıl bi süreç var önümüzde ?
Arasnuri17 Mrsbayan Biz çektirdik çocuğun doğal uykusunda çekiyorlar genelde ama uyumazsa da uyutmak için meyve suyu içinde bı ilaç verip o şekilde de uyutabiliyolar yaklaşık 20 dk sürer çok geçmiş olsun
cemre_-34 Mrsbayan eeg genelde nöbet gecırme olup olmadığını öğrenmek için konuşmak için dil gelişim terapis ya da psikolog gostermenız gerekir vitamin değerlerine bakılması gerekir vb eeg ilk kez konuşmuyor diye cekenı gördüm Şuan uykuda ıken cekılır eeg