Günaydın kızlar hayatımın hatasını yapıp rimelimi temizlemeden uyudum ve gözüm enfeksiyon kaptı.Akma,kızarıklık yok sadece ağrı ve gözde batma hissi var.Sağlık ocağına gidip muayene oldum bana antibiyotikli pomad ve damla verdi.Bugün üçüncü gün hala geçmedi.Kaç günde geçer evde çay pansumanı hariç yapabileceğim bir şey var mı?Teşekkürler 🐥