tuba2323 umayin_annesi Gitmiyor bacım 🙄 akşam kocama veriyorum bebeği baksın da ders çalışayım diye yarım saatte bir annneeeemmmiiiizzz diye odaya damlıyor 😞
mimnice umayin_annesi bebiş uyudukça anca oluyor canım ama zor hele atak dönemi denk gelince hiç çalışamadığım çok günler haftalar oldu kasımda doğum yaptım aralıkta başladım çalışmaya kader kısmet bakalım 🥺
Prensesannesii44 umayin_annesi umaylar kızlarımiz adaş 😍😄 denemelere başladım ben kamplarımda az kaldı bitecek sarmal tekrar yapıyorum bol bol soru çözüyorum 😍
gulcebusra Bebeğim uyudukça çalışıyorum 1 yaşında 2 uyku yapıyor. Akşam da 9 da başlıyorum 2-3 saat ne kadar çalışabilirsem ama yetmiyor temelim var ama yine de boşa çalışıyor gibiyim
umayin_annesi gulcebusra hocam bende öğle uykusunda ve gece çalışıyorum kızım 17 aylık ama bence ilerliyoruz
umayin_annesi Prensesannesii44 bende tarih dil bilgisi bitirdim hocam matematik eksiğim var matematik ağırlıklı çalışıyorum
yaybebegi umayin_annesi bende bir kaç saat önce post açmıştım kpss lisansa başlasam geçmi kaldım diye. Sizler ne güzel öncesinde başlamışsınız sanırım.
umayin_annesi yaybebegi bende ekimde başladım hocam ama geç kalmadınız instagram da kizimilekpss diye sayfam var kaynak öneri paylaşıyorum bakabilirsiniz
Prensesannesii44 umayin_annesi Mehmet Bilge yıldız hocanın temel matematik ve temel problemler kitabını öneririm faydası olacaktır emin olun ❤️
umayin_annesi Prensesannesii44 7 adımda temel matematik bitirdim hocam problem kitabında grafik bitti video ders notundan da ilerliyorum iyi gidiyor
Prensesannesii44 umayin_annesi sevindim sizin adınıza 😍 bıyıklı matematik kampı var baya iyi onada bakın vaktiniz varsa
umayin_annesi Prensesannesii44 Evet hocam o sayfa. Sayfayı açmadan önce buradan anneler ders çalışmak için anlaşmıştık ama bu kez pek sınava çalışan yok gibi