kivirzik 6 aylık bebeğime ilk ek gıda olarak yoğurt vermek istiyorum. Sadece anne sütü alıyor açken mi tadım yapmalıyım yoksa yarı aç iken mi?
[silindi] kivirzik ben uyanınca emzirip 1 saat sonra falan veriyorum o zaman güzel kabul ediyor.Doktorumuzun önerisi de bu şekildeydi.Çok açken yemek istemiyor emmek istiyor sadece 🤷♀️