Selmaozsk Kızlar merhaba bebeğim kabız oldu ve sonrasında poposunda çatlak oluşmuş sma mama kullanıyoruz doktor değiştirmemi söyledi bebelac gold yada aptamil alabilirsin dedi bebelac gold kullanan varmı aranızda kilo alımı falan nasıl çok tedirginim
canparem11 Selmaozsk hip güzel diyorlar kabızlıgı önlüyor benim bebeğim hip içince sürekli kakasını yapıyor
gencmom_ Selmaozsk kaç aylık bebeğiniz mamasının içine doğal zeytinyağ koyarsanız kabızlık problemi ortadan kalkar 😌
snmkrcl Selmaozsk mamayı kullanır kullanmaz mı kabız oldu . Bizde sma kullanıyoruz 1,5 aydır birşey yoktu şimdi kabız oldu bebeğim top top yapıyor keçi pisliği gibi
Selmaozsk canparem11 optipro kullandım ama 6 aydır aynı mamayı kullanıyorduk ek gıdaya geçince bu problemler başladı belki de sorun mama bile değil ama doktor bebelac gold al dedi onuda çok az kullanan var aldım bebeğim içiyor ama tedirgin veriyorum
Selmaozsk gencmom_ 9 aylık bebeğim zeytinyağı direk içiriyorum ama fayda etmedi ama düzenli vermedim belkide o yüzden