Sinem61 valla canım ben Bayadır Zühre ana karadut özü kullanıyorum kendim de içmiyorum aşırı ekşi kızım ekşi olduğu için ağzına koymuyor aşırı ekşi tadı. Ev yapımı da aldım aşırı tatlı hiç ekşilik gelmedi bana değişiyor demekki bende zaten size kullanın demedim ki içinde şeker olsa o kadar ekşi olmaz bence içerik kısmında içinde ne olduğu zaten yazıyor isteyen istediğini kullanır tabi