cero21 nuroykuomer ya burdan bütün emziren annelere söyleyeyim bunu REZENE KİMYON KİŞNİŞ MUSKAT ANASON bunları aktarda toz haline getirip kaynar su ilave edip için gerçekten şifa
nuroykuomer cero21 hepsini demleyip içicez öyle mi canım iyi geliyorsa hemen yaparım, peki bebeğe bişey veriyor musun biz daha 38 günlüğüz bişey verilir mi acaba
nuroykuomer Acemiaile ya kuzum inan bende onları yiyorum hatta pirinc gaz yapar dediler yemiyorum bile, meyve ile besleniyorum bide kahvaltılık, rwzenw kimyon çayı içiyorum ama bebeğim gazlı
Urunzeynep nuroykuomer canım ben kirki çıktıktan sonra kaşığın ucuyla rezene veriyorum gorumcemde 3çocuğunda yaptı hiç bi sıkıntı çekmedik
cero21 nuroykuomer hayır sakın verme sen iç emziriyorsan şifa olur o ona sütün bollaşır tadı güzelleşir ve gaz sendede işe yarar bebektede
Gggw Şöyle baştan aşağı tüm yazılanları okudum yapmadığım var mı acaba diye . Herşeyi yapmışım ama yok yok 😂olmuyor hiçbiri işe yaramıyor. Delirecem artık🤪🤪🤪
Urunzeynep nuroykuomer canım sen bilirsin yinede sor tecrübeli annelere yada bir 2 gün ver ise yaramazsa verme