birdeanne Kadınlar ben neden korkuyorum kadın doğumda muayeneden bu kadar bana cesaret verin lütfen ilişkide sol tarafında acı yaşıyorum 4 ay oldu hâlâ aynı maalesef bir de akıntı oliluyor 😭
gencmom_ birdeanne enfeksiyonuz vardır büyük ihtimalle kadın doğum muanesi ciddi manada gerekli korkmayın saniyelik oluyor acı hissetmiyorsunuz Bazı doktorlar ultrasondan bakıyor bazıları vajinal ultrasonla kendini kasmadığın müddetçe sorun olmuyor 😌
birdeanne gencmom_ evet dediğiniz gibi minimal acı oldu aslında daha çok psikolojik yaşıyoruz bu acıyı rahat olmak çok önemli oluyor dediğiniz gibi dikişlerle sıkıntı gormedi doktor enfeksiyon var gibi gözüküyor dedi tahlil de yapıldı bu ilişkideki acı gerçekten can sıkıyor 😞