Kızlar oğlumun canı acıyınca hep öptüm, oyyy öpeyim de geçsin diyodum. 16 aylık elini vursa bir yere hemen kendi öpüyor sonra koşa koşa bana geliyor 😂 Düştüğü yere vurmadım hiç, kendin düştün olabilir dedim öpeyim dedim ama böyle de sanki hep beni arayacak arkasında gibi.
Ben yıllarca annemlerin üstüme titremesinin cezasını çektim, özgüvensizlik ile. Oğlum öyle olsun istemiyorum