Kızlar oğlum uyuduktan sonra odasına yatırıp uyandığını falan görmek için güvenlik kamerası kullanıyorum , çalıştığında mavi ışık yanıyor normalde , ama dün genel olarak internetlerde bi sıkıntı oldu ve bağlanamadık hatta telefon açıp koyduk duymak için neyse az önce bi baktım mavi Işık yanıyo iyi dedim gelmiş internet telefondan kontrol ettim cihazınız cevrimdışı diyor ama cevrimdışıyken hiç mavi ışık yanmadı şimdiye kadar , korktum bende izleniyor muyuz diye netten baktım evde olup olmadığını kontrol edilmek için izlenebiliyormuş falan ne düşünüyorsunuzzzz ?