balmom Günaydın kızlar bebeğim 14 aylık olmak üzere emziriyorum, geçen ay ilk adetimi oldum 3 gün falan sürdü, 2 sine olmuştum geçen ay bu ay hala olmadım düzensizlik olabilir mi bu kadar 🙁
Momalpa balmom ilk adetten sonra evet düzensizlik olabiliyor ama bazılarıda düzenli oluyor şüpeniz varsa test yaptırın
defnehir06 balmom benimde ilk bebeğim 18 aylık olmuştu daha adet olmamıştım ki doktora gidecektim adet oldum.Bir bebeğim daha oldu oda 7 aylık olacak henüz olmadım.PCO misiniz belki ondan da olabilir.Ben pcoyum.Bundan dolayı geç oluyor olabiliriz.
bananeabiya balmom yine için rahat etmezse test yap ben de şüpheye düşmüştüm stres olmuştum test yaptım negatif çıktı oh dedim rahatladım sonra adet oldum 😅