Hosgeldimbenanne Kızlar oğlum 2 bucuk yaşında kızımda 3 ay sonra doğacak. Sizce kızımı oğlum gibi sevebilecek miyim? Oğluma şimdiki gibi vakit ayırabilecek miyim? 2 bucuk yaş küçük bi yaş gözüme çok miniş geliyor onu boşlarım diye korkuyorum. Diğer yandan kızımı da acaba böyle sever miyim diye de düşünüyorum nasıl olacak bu işler kayınvalidemle sık görüşüyoruz bana yardımcı olacağını düşünüyorum ama yinede bilemedim
sezer2022 Hosgeldimbenanne aralarında 3 yaş olacak çok güzel bi aralık,, bende doğar doğmaz hamile kaldın sandım 🙈
Sebusebu Hosgeldimbenanne Benimkiler arası daha kısa canım. Kızım 16 aylıkken oglum dünyaya gelmişti. Hamileliğim boyunca hep bunu düşündm vicdan azabı cektim. Sonra doğurdum vs kızımla ilgilenmeye basladım bi gün geldi ogluma yetmiyormuşum hissi geldi tüm gece boyu ağladım :) inan ikisi arasında hiçbir fark yok doğduktan ve özellikle beraber vakit geçirdikten sonra daha iyi anlıyorsun bana derlerdi inanmazdım asla ama asla tercih yapamam ikisi birebir aynı
Derya-Anne Hosgeldimbenanne aralarındaki yaş farkı çokta az değil canım bence ideal bir yaş farkı oluyo oğlun ile kızının arasında. Ben oğluma hamile kaldığımda kızım 18 aylıktı oğlum doğduğunda kızım 27 aylıktı ilk başlarda alışana kadar tabi biraz zorlanabilirsin 2 çocuklu tempoya alışana kadar ama eğer gazlı ve kolik olmazsa ki inşaallah olmaz çokta zor olmuyo canım yaa bak benim kimse yoktu yanımda kayınvalidem zaten kızıma 2 buçuk aylık hamileyken vefat etti hastay ve felcliydi annem desen sadece kızımda geldi yanıma 1 hafta sabah geldi akşam gitti oğlumda hiç gelmedi bile zaten eşim de ben doğurduktan 2 gün sonra işe başladı izin vermediler iş yerinden ikisinide tek başıma büyüttüm hee yeri geldi aç kaldım yeri geldi kızımla doğru düzgün ilgilenemedim ama şu anda kızım 5 yaşında oğlum 2 buçuk yaşında ve birbirlerine hem kardeş hem arkadaş hem yoldaş oluyolar birbirlerini koruyup kolluyolar. Korkma korkacak bişey yok, unutma beşiği sallayan kadın dünyayı sallar 😉😉 sen çok güçlü bir annesin biz kadınlar yeterki isteyelim istedikten sonra başaramayacağımız hiç bir şey yok hem kız çocuğunun sevgiside bir başka oluyo kııızzz doğunca anlarsın hele bide biraz büyüsün bana hak verirsin🥰🥰🥰😘😘😘
TugcenurLina Hosgeldimbenanne Allah bağışlasın yavrularınızı inşaallah. Benim 6 aylık kızım var Allah izin verirse o 2 yaşlarına geldiğinde biraz kendini ifade etmeye başladığında kardeş düşünüyoruz bende sizin gibi çok düşünüyorum kızıma da yeterli vakiti ayırabilecek miyim diye ama Allah yardımcımız olur elbet 😊
Merveio14 sezer2022 bende sizin mesajınızı okurken bebeğiniz doğar doğmaz hamile kaldınız sandım tövbe estağfurullah 😀
Derya-Anne Hosgeldimbenanne tabiki öyle hiç korkma hele biraz büyüsün emeklemeye yürümeye başlasın abisiyle oyunlar oynamaya başlasın İyiki doğurmuşum diyceksin 🥰🥰
Deletedmom_98 Hosgeldimbenanne Bence sevgi konusunda hiçbir şüpheniz olmasın. Annelerin kalbi her çocukta daha fazla büyür Ve siz doğan her çocuğu eskisinden daha çok ve eşit bir şekilde seversiniz. Ama elbette büyük olanla eskisi gibi ilgilenmeniz “bir süre” mümkün olmayacak. Elinizden geldiği kadar
andromedaa Benimde 8,5 aylık bebeğim var, dün hamile olduğumu öğrendim. Aynı hisleri yaşıyorum daha çok küçük korkuyorum resmen. Senin yine arada varmış biraz rabbim yardımcısı olsun herkesin🫶🏻