Herkese merhaba güzel anneler 🦋 Size sormak istediğim bir şey var. Oğluşum 5 aylık, yaklaşık 4-5 gündür çok huzursuz yani gündüzleri yine geceye kıyasla daha iyi ama geceleri çok huzursuz gece bir uyanıyor sabaha kadar memede durmak istiyor, beşiğine koyuyorum bir iki sallıyorum uyuyor bırakınca tekrardan uyanıyor sonra tekrardan meme istiyor gün ayana kadar bu şekilde devam ediyoruz. Önce açlıktan diye düşündüm. Gün içinde sütümü sağıp gece uyandığında onu verdim emin olmak için ama yok açlıktan değil. Birde sürekli eliyle burnuyla gözünün oraları kaşıyor. Sizce bu diş çıkarma belirtisi mi ? Eğer öyleyse tahmini ne zaman çıkar ?