Benim kizim da öyleydi, gözümün önünden ayiramiyordum. 40 dk uyusa bebek kamerasiyla sürekli izledim. 4 aylikken alerjisi çıktı, alerjiye bağlı reflü gibi düşündüm sonradan. 6 ay civarinda falan gecti. Ama ilk iki ay daha sıktı. Reflü yatagi kullandim 4 aylik olana kadar. Çevirip vurunca hemen geciyor siz de endiselenmeyin.