baby9669 Merhaba bebeğim 4 ay 5 günlük. Gece gündüz uyku rutini nasıl yapıyorsunuz neler yapıyorsunuz? Önerileriniz var mı acaba. Gündüz ayrı gece için ayrı mı rutin yapmalıyım? Yardımcı olabilecek varsa çok sevinirim ❤️
keskin03 baby9669 merhabalar gece uykusu öncesi burun temizleme bez değiştirme üst değiştirme ve son olarak emziriyorum ama emzirmeye geçtiğimde gece lambası açık oluyor gündüz rutin yapmıyorum
1bocek2017bircicek2023 baby9669 şuan 2 ay 9 günlük felan biz gündüzleri aydınlık ortamda gece karanlık ortamda yatırmaya başladık 40 ı çıktığından beri oğlumda ayakta salladığımiz için çok zor oluyordu kızımı kendi kendine uyumaya alıştırmaya çalışıyoruz. Uyku sinyallerini takip ediyorum. Gece yatmadan mutlaka pijamalarini giydiririm
Merveio14 baby9669 4. Aydan sonra 2 ay öyle güzeldi ki uyku düzenimiz, rutinlerimiz. Duş sonrası masaj pijama değiştirme kitap okuma emme uyuma 6, ayda diş.sürecine girdik 9 ay 25 günlüğüz aylardır herşey tepetaklak umarm sizin güzel geçer Canları sağolsun napalım 🌸🌸
Birdunyabircennetannesi baby9669 Asla ne rutin ne düzen yapamadık 32 aylık Uykudan bir insan bu kadar mı nefret eder Neler denedik neler yaptık aslaaaa uykuyu sevmiyor Özellikle bugün tekrar anladım Dün O kadar enerjik bir gün geçirdik ve bu gece yine zor uyudu ve kaç kez uyanmaya çalıştı🤷
Ayserose Gündüz rutinlerini kısa tutmanız gece rutinlerini uzun tutmanız gerekiyor. Ben gündüz uyuturken odaya götürüyorum ışığı kapatıyorum bizim oda karanlık oluyor arka cephe olduğu için karanlık olmuyorsa perde almanızı öneririm. Daha sonra her zaman uyurken dinlediği enstrümanı açıyorum ve sallıyorum. Gece uykusundan yarım saat önce ev daha sessizleşiyor bizde pijama alt değiştirme odaya geçiş yapıyoruz kitap okuyorum mutlaka her gece uykusu rutininde sonra yine müzik ve sallama bu kadar yeterli oluyor bizde :)
321456 1bocek2017bircicek2023 kendi kendine mi uyuyor nasıl uyutiyorsun ben poposuna vurarak uyutuyorum ninni açıyorum ama yanında yatıyorum uyutmak için kalkmamla 5 dk içinde uyanıyo nasıl yol izlemeliyim beşiğinw alışırmi gece emerek uyuyo kalıyo gündüzleri uyutamiyorum
Nnur1905 Merveio14 Ooof of, 9 ay 7 günlüğüz. Bizde de durum aynı. Her geçen gün çıldırmama biraz daha az kalıyor. Şu an yine diş çıkarıyor, ne gündüzüm ne gecem kaldı. Geceleri zaten kaç defa uyanıyor sayamıyorum artık ama bu dönemde ekstra daha fazla uyanıyor. O kadar yorgunum o kadar bitkinim ki kimseye anlatamıyorum kendimi. Aylardır rahat 1 gece geçirmedim. Herkes geçecek diyor, geçeceğini biliyorum ama kimse tarafından anlaşılamamak çok üzücü.
Perihan_12 Birdunyabircennetannesi benimde bebeğim de 7 buçuk aylık uyukuyu hiç ama hiç sevmiyor bu saat olmuş hala uyumamış😭😭🤲
busehavva baby9669 benmki daha 3 aylık da 4 e doğrı gidiyorz ama korkuyorm 😂 Size şu soruyu soraym 4 aylık nasıl gidiyor beni çok korkutuyorlar felaket çok zor falan filan die, sizinki nası gidiyor
altioktuana busehavva 4 ay uyku gerilemesinde bizim gündüz uykularımız bozulmustu sadece. 9.ayda uyku gerilemesi yaşadık o çok fenaydı. Uykuya deli gibi direniyordu. 1 hafta falan sürdü geçti o da 😇 Hepsi geçip gidiyor. Çok hızlı büyüyorlar. Hepsi gelişimin bi parçası. Keyif almak lazım
baby9669 busehavva valla uykuya deli gibi direniyor 😂 gece de zor bela uyutuyorum bin kez kalkıyor 😂 biraz zor bi ay aşı uyku gerilemesi falan derken🥴 bir an önce geçer inşallah
sevdazekiidriskagan busehavva kötü dusunmeyin iyi düşünün ki iyi şeyler olsun bizde 3.5 ayligiz her ayın belli zorlukları var bence o yüzden gelsin gelmekte olan 3 ayın başında ilk 3 4 gün sürekli herşeye ağladı gece uykuda ağlıyordu emmek istemiyor ama açtı bakıyorum kimse 3 ay için böyle bişey yaşamamış yada dile getirmemiş o yüzden çok da umursamayin her çocuk bir değil
Cpknmasal busehavva cidden 4 ay çok zor geçti bizim 5 aylik oldu hâla biraz daha zorluyor her uykuya yatirmaya kalktigimda evi inlettiyor
altioktuana Sadece akşam uykusuna geçmeden rutin yapıyoruz. Duş, masaj, üst giyinme, saç kurutma, diş fırçalama, burun temizleme, masal, emzirme 😇 10 aylık bebeğim Bazen keyfine bağlı olarak masal ı atlıyoruz.
baby9669 altioktuana duşla ilgili şunu merak ediyorum. Yeter ki vaktinde düzenli uyusun dışarı falan çıkmam ama insanız sonuçta bazen çıkmamız gerekiyor ekstra bir şey oluyor. Duşa alışırsa bu sefer gece uykusuna geçmekte zorlanır mı ki
Arzu-ak altioktuana Biz de şuan 4 bucuk aylık olduk 3 haftadır uyku gerilemesi yasiyoruz. Sabahlari cok zor uyuyor, uyudugunda 10 dakika sonra uyaniyor ve asla geri uyutamiyorum.. Siz nasil baş edebildiniz bu durumla ve gercekten geciyormu? 5 ayına girdiginde uyku süresi tekrar uzar mi?
Evrmmrv baby9669 432 hz müzik karartma perde kırmızı ışık alışkanlık haline getirmeye çalışıyorum daha kolay uykuya geçiyor ortamı hazırlayıp emziriyorum emzirirken mayışıyor önceden salonda uyuturdum uyaran çok olduğu için bir saatte anca uyurdu şimdi max 20 dakka
tuche8989 baby9669 rutin falan işlemiyo bacım.senin atak zamanın başlamamış belli😂 6aylığız tam düzene girecek derken 4 ay atağı başladı 5 te bitti. Tamam dedim rahatladık diş sancıları başladı. Onada tamam derken emekleme çabalarına başladı uyku geriledi. Yani anlıyavağın düzen falan uğraşıp yorulma😂 baxı bebekler sakindir tabi her bevek terör estirmiyor ama nadir yani çok şanslıysan bebeğin sakin oluyo😂
baby9669 tuche8989 bacım benimki doğduğundan beri atakta😂😂 uykuyu da sevmiyorr😫 dedim belki önerisi olan olur da işe yarar
acemianne97524_ baby9669 burun temizleme, alt değiştirme, üst değiştirme, ayak altlarına lavanta yağıyla masaj yapma( rahatlatıyor) saç tarama,kitap okuma ve kapanış
alin0911 Benim bebiş 3 aylık oldu bugün anlıyor mu bilmiyorum ama bir aydan beri şöyle yapıyorum akiam 8 de üst değişimi bez değişimi gaz masajı gaz damlası kitap okuma emzirme pışpış sesi ayakta emme yapıyorum çok seviyor bazen karanlıkta uyutuyorum ama daldığı gibi beşiğine koyuyorum.sabah olunca yine üst değişimi bez değişimi damlalar yüz silme ve gündüz hep ana kucağında aydınlıkta uyutuyorum.bizim yaşadığımız yer çok soğuk az yıkıyoruz dün akşam ilk defa akşam yıkadık ve sonra direk çok iyi uyudu.
tuche8989 baby9669 zaten öle başlıyo.doğuyo kolik tir gaz dır tam kurtulcakken atak tam kurtulcakken diş sonra hastalık Kandırdılar bizi bacım 40 ı çıkınca düzelir derlerdi Hala bekliyorum o düzelmeyi 😂
sevdazekiidriskagan baby9669 bben her gece değil de 2 güne bir yaptiriyorum yikandikca rahat uyuyorlar ama bebekler
altioktuana baby9669 yani hiç alışır mı endişesi yaşamadım açıkçası ben. Duşa beraber giriyoruz. Taburede oturup kucagımıza alıyoruz. 2-3 dk su döküyoruz duş başlığıyla. Suyla temas etmeyi de seviyor. 5 dk yı geçmiyor. Yani çok zor bir durumda kalmadığımız sürece her yerde yapabiliyoruz. Bebişi rahatlatıyor mudur bilmiyorum ama benimki çok seviyor suyu. Keyif alsın mutlu olsun amacıyla rutin yapıyoruz. Muhtemelen alışıyordur. Rutinler bu yüzden var zaten diye düşünüyorum :)