minibebe12 Dün 4. Ay aşısı olduk ateşi çıkmadı çıksa hemen pamuk su düşürdüm 37 yi geçmedi kucağıma alırken bırakırken oynarken her sesten korkuyor kollarını yana açıyor atılıyor ağlıyor neden olur