Merhaba ben uyku eğitimi aldım kızım 5 aylıkken şimdi 7.5 aylık. Fakat ben uyku eğitimine karşıyım yani ağlata ağlata odada bıraktırıyolar falan ya çocuğu ona karşıyım. Benim bebeğimde büyük uyku problemi vardı keşke emerek uyusaydı razıydım😀 4 saat sallardım kollarımda bide zaten agırlasmıs ağlardım bi yandan sinirden ben napcam diye, eğitim almaya karar verdim ama ağlatmdan olanından. Yani amaç desteksiz uyuması değildi benim tek uyusunda 4 saat sallamayım dedim yani artık. Size tavsiyem şu olur evet bi danışmanlık alın meme destekli uyuduğu için uyanıp emmek istiyor onun desteği meme olmuş çünkü bunu bıraktırıp başka desteklere dönebilirsiniz uyumlu bir bebekse desteksiz bile uyur belki. Birde gece o uyanmadan emzirmeyi deneyin rüya öğünü yapın. Onun uyandığı saatleri az çok biliyorsunuz siz alarm kurun o uyanmadan uykudayken emzirin geri koyun daha uzun uyumasını sağlayabilir