Kızlar merhaba
Bebeğim 30 günlük bir iki gündür popo kısmında pişik oluşmaya başladı
Bepanhol pişik önleyici kullanıyorum
Aynı zamanda mustela da var
Sudocrem de var elimde
Bez olarak da prima premuım care kullanıyorum.
Kremler geçirmiyor
Islak mendili doğduğundan beri kullanmıyorum. Pamuk ve su ile temizliyorum sadece
Acaba bez mi pişik yapıyor dersiniz ?
Önerebileceğiz bez var mıdır ?
1 numaram bitiyor 2 no alacağıö farklı mı alsam acaba ?
Ve geçirebilecek krem ve tavsiyeleriniz nelerdir ?
Çok ciddi yara olmadan bir an önce kurtulmak istiyorum