Merhaba canım anneler bana bir yol gösterin, kızım 11 aylık 10 aylık olduğu zaman ateşli hastalık geçirdi bizde eşimle ne olur olmaz ortamızda uyuttuk şimdi sürekli bizimle uyumak istiyor gece uykusu derin olduğu zaman diliminde kalkıp yerine park beşiğe koymak istiyorum ama dövülmüş gibi ağlıyor kesinlikle geri dalmıyor nasıl bir yol izlemem gerek