isimsiz111 13 aylığız hala duzelemedik ilk dört ay çok güzeldi gece uykusu 2 kez felan anca kalkardı ne olduysa 5. Aydan sonra oldu 7-8 kez kalkıyor 😔 altıncı ay atağıdir düzelir dedim , diştir ondan böyle oldu geçer dedim ama maalesef yok yok kaç aydır uykuya hasretim gece uykumuz çöp oldu ben mi nazar ettim yavruma bilmiyorum uyumak için ağlıyorum resmen uykusuzluk çok kötü hem fiziksel çöktüm göz altlarım felan 😔 hemde beyinen çöktüm gün içinde pilim bitmiş bir vaziyetteyim gerçekten bir çözüm bulan varsa beni de etiketlesin