Merhaba güzel anneler nasılsınız
Sezaryan doğum yapalı 3 ay 9 gün oldu ve biraz göbeğim kaldı gitmek bilmedi siz neler yaptınız ne gibi egzersizler yaptınız egzersiz yapabiliyor muyuz biraz ağır kaldirsam hafif ağrı hissederim sanki alt karnım hâlâ uyuşuk gibi hissediyorum ilk çocuğum ve sezaryan doğum oldu o nedenle heme göbekte gitmedi sizin tecrübeniz nasıldı bilgi paylaşır mısınız benimle şimdiden hepinize çok teşekkür ediyorum bebişinizle sağlıklı günler dilerim 🥰