cemre1234 estagfurullah hiç korkmayin yetişiyor sadece sizin bol sabırla çok çok üstüne düşmeniz lazım.IQ su normal ortalamadan yüksek kardeşimin İlk 1.-2. sınıfta falan gayet yetişti okumada vs sonra heyet raporu ile ayrıca özel eğitim aldığı için normal okulunda da öğretmenleri ayrı sorularla hazırlardi sınavlarini o da yetişti bir süre sonra şuan çocuk gelişimi okuyor ortalamasi 82.Bir de dikkat eksikliği olan çocukların mutlaka el becerisi,yeteneği oluyor kardesim drama kursuna gidiyordu mesela mimiklerini çok iyi kullanıyordu vs bir arkadaşım var mimar o da disleksi çizimleri çok iyi.Zaten zekası normal ya da yüksek olan kişiler de oluyor o yüzden endişelenmeyin ama işin en çok siz de bittiğini bilin süreci iyi yönetirseniz ileri de vs hiç bir sorun yaşamazsınız bununla ilgili