zeyozi Arkadaşlar gece uykuları 1 buçuk saate bir kalkıyor tok olmasına rağmen destek bekliyor sallıcam veya kucagıma alıcağım sabaha kadar böyleyiz bi çözüm öneriniz var mı uykusuzluktan bittim artık :(
Tostosun_Annesi14 zeyozi bizde 6,5 aylığız bizimde öyle gece nerdeyse yarım saate bir uyanıyor ve sürekli memede uyumak istiyor gerçekten uykusuzluktan ölücem bu aya kadar böyle değildi hiç deliksiz uyurdu
BerilEce zeyozi 6 ay olmak üzere dogdugundaki gibi 2 saatte bir kalkiyor emiyor nadir sallayınca uykusuna devam ediyor
ozley zeyozi valla bilmiyorum. Şimdi de dişten oluyor diyorum bi diş çıkarsak ondan mı anlıcam. Çare kendi kendine uyumayı öğrenmesi sanırım ama o da zor.
selinbeb 9 ay böyleyz zombi gibi yaşıyorum kimseye inanmiyor tek başima gece babaai hiç dıyumuyo kalkmiyor
zeyozi ozley şuan bizim ki çok kötü diş ağrısı çekiyor yani öyle böyle değil çocuk duramıyor kaç güne çıkar anlamıyorum aylardır vardı ama son 2 gündür zirve
ozley zeyozi kızım da aynı sürekli ağlayarak uyanıyor. Doktor günaşırı dolven ver dedi ama pek etki etmedi. Tetagil alacağım inşallah iyi gelir.
zeyozi ozley tetagil bizde fayda etmedi canım limon iyi geldi damaklarına sürdüm dene istersen doktor önermişti
EliS_ zeyozi Aynı durumdayım iyi idi ama diş bizi mahvetti. İyi haber ilk diş böyleymiş. Kötü haber kısa sürüyor. 😅
zeyozi EliS_ ya bizim ya diş değil yada suan diş 3,4 aydır aynı sorun dişleri diyor doktor her gitmemize ama bi diş 3,4 ay sürer mi anlamış değilim