Kızlar dün 3 aylık kontrolümüze gittik. Evde de tartım var hastaneyle arasında işte 70-80 gram oynuyor neyse. Hastanede kilosu 6.410 çıktı ince zıbın ve temiz bezle sen direk 400 gramı sil 6 kilo dedi geçti. Yani ben çıplak bile baktığımda evde 380 çıkıyor neden bu kadar atıyorlar anlamıyorum birde boy evde ölçüyorum 62 hastane 60 yazıyor ki kızımı ben sabit tutuyorum düzgünce ölçüyorum şimdi kendim kıyaslıyorum çünkü sağlık ocağı da benim değerlerimi söylüyor çoğu zaman. Hastanedeki görevli kadın ya düzgün bakamıyor ya da eksik söylemeye bayılıyor 😂 sinirim bozuldu ki çocuğum erken doğum riskiyle az kiloyla son zamanlarda kilo alımı durmasıyla dünyaya geldi sonra da hastalık geçirdik karaciğerimiz yükseldi ondan tutuluyorum bu kadar.