Slmm ben sütümü sağdıkça dolaba koyup veriyorum bebeklerime ama mesela ilk sağıorum 30cc dolaba koyuorm 2 saat sınra tekrar sağıorm yine 30 cc dolaba koyduğumun üstüne ekliorm sonra çoğalınca veriorm doğry mu acaba yoksa her sağdığımı ayrı ayrımı saklamalıyım bilemedm her sapdığımı dolaptakine eklememin sakıncası var mı acaba