Benim bebeğim 6 ay 22 günlük. 6 ayın başında başladım ek gıdaya zaten sadwce mama alıyor. Tuzsuz veriyorum ben de bir kere çorbadan biraz tattırdım bayıldı. Çikolatayı değdirdim bayıldı. :) bebekler ya daha güzel gelmiştir tatları ama yine de tuzsuz salçasız devam ediyorum ben şahsen. Veeilse verilir neden verilmesin eskiler yedikleri yemeklerden vermemiş mi ama sağlığına etkisinin olacağını düşünüyorum. Çok minik bağırsakları tazecik. 1 yaşı geçsin de bir en azından diye düşünüyorum. Diğer konuda katılıyorum Bebeği şartlandırıp eğitim veriyorlar yatma saati kalkma saati yeme saati acıkmadıysa da yemeye çalıştırıyorlar. Ben zaten o rutinleri yapamam yapana helal olsun robotik sistem biraz. Doktorumuz da dedi 1,5 yaşa kadar destekli uyuma tavsiye ediyorum diye. Sanırım 2 den önce bıraktırmalıyız alışkanlıklarını oturtmalıyız. O zaman zor gelip yapılamadığı için 4 5 aylıkken hayatı yeni farkettiğinse başlıyorlar eğitime. Bazen acımasızlık bazen zorunluluk gibi geliyor. Günümüzde şartlar da dayatıyor anneler de. Hepsi inandıkları şekilde yapmayanı gördüğünde kartal pençe oluyorlar. Anlamadım herkes prof anne herkes en iyi bilen en iyi okuyan en iyi çözen. Ben de annelerin bu tavırlarından bıkmış durumdayım. Sadece sosyal medyada değil her yerdeler 🤦🏽♀️