27072023 merhaba tup tedavisinden sonra çok kolay gebe kalınıyor Rabbım önce isteyenlere versin ben evlendim hemen gebe kaldım şuan 9 aylık ve ben kixim 7 aylıkken gebe olduğumu öğrendim bir kere prezervatif yirtilmasiyla hemde çok ağladım ama şuan iyiyim pespese buyutcem diye tek başımayım zorlandığım oluyor ama mecbur ya Allah önce isteyene versin inşallah bende sizin gibi çok korktum ve başıma geldi q. Doğumdan sonra da tup baglatcam çünkü artık korkmak istemiyorum