Merhaba anneler oğlumu 4 gün önce haatalandigi için hastaneye getirdim kanında enfeksiyon cikti doktor ilaç verdi o sıra da ishali de vardır 3 gün sonra kakasinda kan gördüm tekrar getirdim kaka testi ettiler gizli kanına baktılar vs pozitif çıktı tahlili bugün göstermek için tekrar geldim bizi hastaneye yatırdılar sadece serum ve antibiyotik veriyorlar emmek yasak bebek sürekli ağlıyor meme vurmuş başına düşünün dün öğlen 12 den bu saate kadar en fazla 3 saat uyumuştur uyumuyor başına gelen var mı bu doktor bunu niye aç bırakır yani anne sütünden nolur