Merve123m merhaba el ayak aygiz hastaligi geçirip farketmemis olabilirmisiniz çünkü bu rahatsızlıktan sonra tırnaklar düşer .
Aynı grip gibi belirti gösterir ateşi çıkar,boğazı ağrır sanırsınız ki soğuk algınlığı ama ateş 3 gün sonra düşer hastalık geriler gerilerken ellerinin ve ayaklarının içi dahil vücudunun çoğu yerinde kırmızı benekler çıkar belki tek bölgede olmusta olabilir …hastalık biter ve aradan 1 aya yakın süre sonra tirnakkar düşer .