27 aylık oldu kızım. Doğduğu günden beri uyku problemimiz var. Geceleri sürekli uyanıyor. Yarım saatte bir ,saatte bir ağlayarak uyanıyor. Altı da bezli değil konuşuyor da ama gece derdini asla söylemiyor sadece ağlıyor. Gündüz uykusu 1,5 saat falan. Bazı geceler güzel uyuyor ama çok nadir hafta bir. Böyle durumda olan var mı?