kimbumadam bende 36 yaşında anne oldum.kist yüzünden tedaviyle olur dediler ama evlendim 2 ay sonra hamile kaldım açıkçası başka düşünmüyorum ve o yüzden hem kist açısından hem de korunma amaçlı en uygun yöntemi bulmaya çalışıyorum. Sanırım bazı şeyler erken yaşta daha kolay ben baya zorlandım o kadar çok çocuk istmemem rağmen.Rabbim isteyen herkese sağlıkla kolaylıkla nasip etsin ama bu dünyaya ve bu bünyeye bir çocuk yeter diye düşünüyorum 🙄