Bir şey danışmak istiyorum bebeğim 4. Aylıkken boğazında
Hırıltı fark ettim doktora gittiğimiz zaman antibiyotik başlattı boğazında tükürük biriktigini her diş cikaranda olduğunu söyledi 4 günlük antibiyotik kullandık ama hırıltısi devam ediyor sizce ne yapmalıyım