menesaduru geçen sene depremde 5 aylık hamileydim. Yaklaşık 5 ay evime gidemedim eşim astsubay o Kahramanmaraş’ta kaldı ben Ankara’da. Telefonla bile günde toplasan 5 dakika konuşıyorduk 3 ay birbirimizi hiç görmedik her şey çok belirsizdi ne olacaktı evimize dönebilecek miydik bilmiyordum bütün hastane kontrollerine yalnız gittim herkesin bekleyini varken kapıda benim sadece bebeğim vardı yanımda. Bende acil sezaryen oldum annem babam kardeşim herkes yanımdaydı ama eşim yine yoktu doğumdan yarım saat sonra yetişti yanıma. O 5 aylık sürede evimi eşyalarımı o kadar özledim ki anlatamam sana. Ailemin yanında da olsam sığamadım hiç bir eve ama içime kocaman bir hayat sığdırdım bebeğim benim her şeyim oldu dostum,arkadaşım,sırdaşım,can yoldaşım. Kendine zaman ayır bebeğini asla sensiz bırakma kusura bakma uzun oldu ama sanırım o deprem zamanında hamile olanlardan daha kötü geçmemiştir. Bebeğini kucağına al kokusunu çek o senin ömürlük en yakın arkadaşın. Sevgilerle 🩷