Merhabalar bir çoğumuz yeni doğum yapmış anneleriz bazı tecrübeli annelerin fikrine ihtiyacımız olacağını düşünüyorum bu konudaki fikirlerinize Mezarlık ziyareti şuan yapamıyorum kendi adıma fakat yaz başı gibi bebeğim de bir şeyleri anlamaya başlayacak ve sonrasında bu devam edecek Mezarlığa gittiğimiz yada biri vefat ettiğinde bunu çocuklara nasıl anlatmamız daha doğru onlar açısından