Bu sabah istediklerimi yoktu çevremizdeki eczanede zinco veriyoruz iyi geliyor demiş eczacı bugün sabah öğle akşam günde 4 damla kullandım iyi geldi gazını çıkartı fakat hala kakasini yapamadı sonra eşim ise giderkende bir kaç yere sormuş istediğimi bulmuş nurse aldı yanı şimdi bebeğim akşama kadar güzel uyudu gece uyumuyor acaba zinco iyi mi gelmedi çözemedim nurse versem birşey olur mu ?
Ve zinco galiba uyku yapıyor bugün 2 saat ara ile uyandı yanı mama saatinde kalktı oğlum hep çok şaşırdım ama elimde iyi olan başka gaz damlası da var onuda kullansam sorun yaşarmıyim bebeğim 2 aylik bu arada