shsglm Allah yardımcın olsun inşallah zor bir dönem. Ama hepsi geçiyor. Aslında ben bazen üzülüyorum emzirmeyi bıraktırdığım için. Çünkü kızım sadece emerken kucağıma geliyordu şimdi gelmiyor sevdirmiyor kendini. Anneyle bebek arasındaki en önemli temas emzirirken olan. Büyüdükçe daha zor çocuk yetiştirmek. Hele de bu dönemde