fraushen Merhaba kızlar, bebeğim tam olarak 2 aylık 4 günlük. Bebeğim sürekli huzursuz ve ıkınma çabasında. Bu ıkınmalar kaka yapmak istiyormuş gibi ama kaka yapmıyor. Sadece ıkınıyor yatarken ya da kucakta farketmiyor. Yaşayanınız var mı böyle bir şey?
yavrukurt_ O aylarda çok normal, uzun bi süre sürdü bizim de, ben sadece bazen çok çok rahatsız olduğunu düşündüğümde önce sakinleştirip ( ağlıyorsa) sonra iki bacaklarını karnına doğru çeker gibi yapıyordum acıtmadan pıt 💩 sonrası anne mutlu bebiş mutlu 🥰
Sedaaa55 fraushen canm bende bi zoru var sanıyordum sürekli inleyip ıkınıyordu o aylarda çok normal gelişimle alakalı bişey kendiliğinden geçip gitcek merak etme canı yanmıyor ❤️
yavrukurt_ fraushen pelvis kemikleri gelişim sürecinde olduğu için böyle bi durum yaşanıyormuş ben de çok araştırmıştım çünkü benim de ilk bebeğim, ama 6. Aydayız ben şu an bile bazen halen yapıyorum zamanla da geçer🥰 benim bir de sabah 4-7 arası oluyordu hep 😂 kurulmuş saat gibi başlıyordu ıkınmalar. Sağlıkla büyüsünler🌸
fraushen yavrukurt_ bizimkisinin bir saati de yok günün her anı yapabilir. Başta kabız oldu heralde dedim ama öyle olmadığını sonradan anladık 🤣 sağlıkla büyüsünler. Dilleri yok ki anlatabilsinler 🤷🏻♀️😊