ege749_ Kızım 11 aylık ve kulaklarını elliyo sürekli ve baktim ki pislik yani akıntı var ne yapmam gerekiyo hemen hastaneye gidip ilaçlara da bogmak istemiyorum
Bebisligunler ege749_ bizimde eli kulağındaydı. Dün ateşlendi hastaneye gidince orta kulak iltihabı olduğu söylendi. İsterseniz bir doktora başvurun başka bir sorun çıkmasın. Geçmiş olsun.
selinnkk Bizim de kulakta akıntı ve ağrısı vardı doktorumuz Otipax damla verdi 3 gün kullandık toparladı bıraktık
naz61_ Kulak iltihabı ne kadar çok ağrı yapar biliyor musunuz, benim için doğum kadar beterdi öyle diyeyim siz anlayın, o yüzden evladınızı hemen doktora götürün, geçici çözümler aramayın burada.
Bebisligunler hellokitty8 muayene ile baktılar ama daha sonra ateşi düzelmedi. Ateşi 40 dereceleri gördü. Düşmediği için Dolven ve calpol ile dönüşümlü ateş takibi yaptık ve sürekli duşa soktum. Antibiyotik verildi, dirençli ateş 3 gün sürdü biter bitmez vücudunda döküntü oluştu ve 6.hastalık tanısı kondu. Aradan bir ay geçti tekrar ateşlendi boğazı kızardı bu sefer çocuk doktoruna gittik beta ihtimaline karşı boğaz kültürü ve rsv testi yapıldı temiz çıktı hastanede steroidli bir ilaç uygulandı hemen akabinde iyileşti ve bir ay sonra tekrar hastalandı🤭 kısacası 6.aydan sonra hep hastalanıyorlar. Havada ciddi bir virüs var ya eşim ya dedesi ya yolculuk birşey hastalanmasına neden oluyor. Burada önemli olan dirençli ateş olursa o çok önemli kesin acil servise gidilmeli. Diğerleri çok şükür ateş takibi ve doktor kontrolü ile hafif geçirdik. Burnunu açmak için serum fizyolojik yaptık sürekli. Her hastalıkta antibiyotik verilmiyor doktorun uyguladığı tedaviyle süreci rahat geçirdik. Sizede geçmiş olsun.