Kendimi bildim bileli armut şeklinde göğüslerim ve çok kilo aldığım için kocaman oldular bir ara 30 kilo verdim 100 beden sütyenden 80e düşmüştüm ama sütyenin dışına o sarkık olan deriler çıkıyordu hamile iken kilo aldım tekrar vermeye çalışıyorum ve göğüslerimden şikayetçiyim anneannem 10 çocuk emzirmiş onunki gbi yerlerde sürünüyor daha gencim 25 yaşındayım göğüs estetiği olmak istiyorum devlet yapıyor mu işlemler nasıl oluyor bilen varsa aydınlatabilir mi daha 2 yıl önce özel dr 100 bin demişti