papatya_1125 geçmiş olsun 🌼doktorumuz demişti yetişkinlerle bebekler farklıymış yani alçı çıktığı akşam kızım ayaklarının üzerine basabiliyordu. Sadece önceki gibi nizami bir sıralama yapamadı hâliyle ama sadece korku olabilir onu da atlatır demişti. bir de ayak bileği tarafı kırılmıştı hani dizini etkileyecek bir durum olduğunu düşünmüyorum tabikii bilgili birisi değilim ama mantığım almıyor diyebilirim 🥲 bir de popo üstü emeklerken veya oturma pozisyonuna geçerken de dizini kullanıyor ☺️ ayy bir de karşıma belli bir yaşa gelmiş çocuklarda yürüme, eğilme problemleriyle alakalı videolar çıkıyor ki sormayın 🙁 gerçekten çok teşekkür ederim 🌹🙏🏻🥰